In school

Sitter på skolan och känner mig bara allmänt less, och fattar eg inte varför jag är här för gör absolut ingen nytta... känns bara bra på nåt vis att sitta här istället för hemma... att bara vara bland folk och 3 vänner. Har läst igenom den uppsats jag ska läsa igenom tills på torsdag, den fick en ju på väldigt bra humör eftersom den är så himla mkt bättre än våran... men men... Datasalen är full, finns några intressanta objekt att studera framför mig men inte äre mkt mer än så... Hjärnan går för första gången på några dar inte på högvarv, tror den är less den också på att tänka så mycket. Den har kanske kommit fram till att det spelar ingen roll hur mycket jag tänker och grubblar, jag kommer aldrig komma fram till ett svar i vilket fall. Känner mig bara upphängd och nersläppt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0