Kind of funny...

Dagen har varit upp och ner måste jag säga, har städat och tvättat. Alla kläder är i princip på tork, men ska ha torrt två plagg men tumlaren jag använder för första gången verkar inte funka direkt bra, har kört om den två gånger nu och kläderna blir inte nämnvärt torra... va fan ska jag ta på mig annars??? bara till att vänta ut den förbaskade tumlaren...suck.

Har fått påpekat för mig idag att jag aldrig erkänner när jag gör fel... och att jag sårar folk utan att jag vet om det. Har funderat på det ett bra tag nu, analyserat som vanligt...suck. Och måste säga att jag har inte haft en aning om att folk känt så... det är en himla synd att de inte säger till mig när de nu blir ledsna eller sårade av nåt jag sagt eller gjort, för jag har helt ärligt inte haft en aning. Det är ju bättre att säga det så att jag har en chans att be om ursäkt, än att jag ska få höra det senare, hur dålig människa får inte det en å känna sig? Om jag sagt eller gjort nåt som sårat nån av er så är jag väldigt ledsen för det... det har aldrig varit min mening. Jag kan erkänna när jag gör fel, men det är förutsatt att jag får veta att jag gjort fel... och visst kan jag känna också när jag gjort nåt fel, då får man ju den där magkänslan och samvetet kommer å knackar på, men ibland så har man faktiskt ingen aning...

Sen kommer frågan, vem ska jag sätta i första rum? mig eller dig... du tycker säkert att jag ska välja dig men om jag skulle säga att jag skulle vilja att du sätter mig i första hand? vad skulle du svara då?

Är less... orkar snart inge mer...
a mad world it is, and I find it kind of funny and  I find it kind of sad.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0