Lämnad kvar...

Och äntligen är det "påsklov" och den förbannade omtentan är inskickad... får se vad det blir för resultat av det hela... vi har gjort så gott vi kunnat me å komplettera... det är fan inte lätt inte.

Och alla sticker typ hem över påsk, känns som om vi som bor här i Övik blir övergivna... även om man inte umgås med alla i klassen, långt ifrån så känns det ändå tomt då det är lov. Fattar inte varför... sommaren kommer att bli hemsk, särskilt utan 2 av mina gullungar... Finnen drar norr vilket inte är så överaskande, hon ska hem till Haparanda och den karga vildmarken... surra finska och slita arslet av sig i nån butik som säljer hajksaker. Den andre han drar söder till nån håla han kallar för hem som heter Linköping och där ska han terrorisera sin chef och väcka dementa gamlingar på natten för å ge dem sömntabletter. Nä det blir bara Madde å jag kvar här, hehe inte riktigt men ni fattar. Vi ska böja ryggen och torka gamlingar i baken hela dagarna ;) Hehe tyckte det var en sån bra kommentar "Torka gamlingar i baken hela dagarna??? Sitter DU på toa hela dagen kanske?" Sen ska vi svettas ihjäl för att nån gamling tycker att det drar så förbaskat kallt när man öppnar fönstret och det är 25 grader varmt ute... inte ens får man ha toadörren öppen när man duschar dem....suck. Bara till å byta kläder efteråt... man känner sig sååå fräsch kan ja ju säga!!! Hur ska jag klara sommaren....

Nä ska man ta å kolla om tvättmaskinen är klar kanske... är såå inspirerad. Städningen tar jag imorrn..


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA, vi får kämpa oss igenom sommaren tillsammans! Vi kan väl starta nån tävling för att motivera oss att jobba, tillexempel vem klär på en gamling snabbast? ;) Hehe. Kram

2009-04-07 @ 19:35:45
Postat av: Finnen

dina beskrivningar på vad jag ska göra är ju verkligen... ja jag hittar inga ord haha :D u sick bastard (L)

2009-04-07 @ 20:30:32
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0