PowerPoint we like :)

Jaha så var skolan igång igen då med ännu ett seminarium, det sista tack och lov dock. Våran grupp klara oss hyffsat, särskilt mer vår fina powerpoint presentation :) Haha fatta va de andra måste vara less på våra redovisningar, men det är faktiskt roligt att påta ihop en power point, blir så mkt finare, tycker ni inte?? ;) Iaf så trodde vi att vi skulle få sluta tidigare idag, särskilt när alla grupper sagt sitt då klockan var kvart i elva, men inte då... kvart över elva så sa hon "Nu tar vi en paus"  och jag diggade verkligen Leffes kommentar "Har vi så mkt mer att gå igenom?" eller nåt liknade var det iaf... haha han sa vad precis alla andra i rummet tänkte, förutom läraren då :P

Efter seminariumet käkade jag lunch med Madde, å måste säga att det var förvånansvärt tyst... som om det fattades nån eller några, sen kom vi på att det var för att inte Maria eller Micke var där och höll låda ;) Tur nog så kommer de hem ikväll... så imorrn är allt tillbaka till det vanliga. Hehe ganska så lustigt, den ene sitter på bussen ner från vinterland och den andra på väg upp från sommarland, den ene i päls och den andre i shorts :P osså hamnar de nånstans i skärselden där det varken är vinter eller vår... fast dock mer åt vår, självklart. Igår och idag har varit underbara med en massa värme och sol, är så skönt när gatorna torkat upp... längtar tills de borstar bort allt grus, är så obehagligt att gå på.

Undrar hur jag ska hinna allt denna vecka, stressar upp mig i onödan jag vet. Men det finns saker som jag nog måste lägga åt sidan, både pågrund av tid och pengar, har knappt råd att tanka bilen eller handla mat... suck sista 2 veckorna innan "löning" är alltid jobbiga... måste bli bättre på att planera inköp osv. Det viktigaste just nu är iaf att vi får vår uppsats klar så att man kan njuta av helgen någorlunda. Hehe tog typ 1,5 timme att bestämma ämne, vilket blev sexuella övergrepp mot barn, den rättsliga hanteringen. Så vi får se hur det går med allt.... en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0