Städtant...

Har nyss kommit hem från Sawmyas födelsedagsfirande... det var roligt även om det fanns sämre inslag, tror jag Maria och Therese ska få börja kalla oss för städtanter, för så kändes det verkligen när vi stod och slet för att få lokalen städad. Men med lite förenad styrka och en snäll pojkvän till Therese så lyckades vi lämna lokalen med alla grejor och en Sawmya. Det är lustigt det där, så fort folk råkar uppfatta ordet städning så är alla som bortblåsta på ett eller annat sätt, även de som lovat att hjälpa till. Men men... det är ju bara bevis på vilka som kan ta ansvar och inte. Samvetet tycker man ju åtminstone borde få sig en stöt... Att bara lämna sina kompisar för att dra ut på krogen medans de blir kvar och får ta reda på all skit, med en undran om vart en del tog vägen...

Men men tack för all hjälp Therese som inte ens skulle vara där! utan dig hade Maria och jag slitit ihjäl oss.

Nä ska gå och lägga mig nu, dagen har var lång och innehållsrik... och just nu har jag en jävla huvudvärk som vägrar släppa...

I don't know what to do anymore...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0