Tom peng pung...

Jaha nu var man ännu fattigare än vad man var tidigare under veckan... man tycker att det är så billigt, men många bäckar små liksom blir en stor summa... men visst man får ju mkt för pengarna men ändå... det är så lätt att köpa "bara för att" men nu har jag laddat upp med panelvagnar så det räcker och blir över :P även införskaffat nålar så jag kan lägga upp de långa asen till gardiner. Så antar att det bara är att sätta igång... eller kanske man ska ta sig en lur först, eller kanske äta nåt. Svårt beslut.... vore skönt att få klart det så att man har kvällen fri till att bara slappa. Eller slappa förresten, måste ju borsta av kvasten som står i hörnet, hämta katta i Bjästa och sedan fara till Blåkulla, kanske kunde va roligt å ta en sväng om med Mr. Devil himself ;) Aja får se om jag orkar... häxa eller inte, gardinerna ska banne mig upp iaf.

Kommentarer
Postat av: Vladde

hehe rolig du e:)

2009-04-09 @ 16:23:43
URL: http://phonography.blogg.se/
Postat av: MOSTER

Hej! När åker du? Själv drar jag vid 7 tiden. Det mesta är klart. Jag glömed polera kvasten o inte hittade jag katta så jag tog grannens katta men den är röd, så kärringarna får nog något att skratta åt. Men ja har iaf med mig espressomaskinen med mig , man är väl modern. Skit i gardinerna du är ju ialla fall inte hemma i påsk. Vi syns på Blåkulla. See you at Blue Virgin Island. Jag har terminalHell gate 4 M-B. Gla påsk Monica

2009-04-09 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0