Headspin

Åh Gud alltså mitt huvud går på högvarv, det är såå jobbigt! Det värsta är att jag inte kommer fram till något, ena stunden känns det si och i andra så... vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Aja, det löser sig väl med tiden antar jag... bara att ta en dag i taget å se. Det hela är så svårt att beskriva, är väldigt förvirrad måste jag säga... som om jag inte är det annars hehe... detta gjorde ju inte saken bättre så att säga. Kommentarer som "Du är aldrig nöjd" stämmer kanske, inte vet jag... analytisk, rädd och pessimist kanske stämmer bättre, även om jag inte vill vara det så är jag det, och jag är väldigt less på det. Önskar ibland att jag hade ett annat bagage med mig, men tyvärr så kan man ju inte ändra på det... man är ju den man är, och visst kan väl välja till viss del vad man gör med det bagaget, men vissa saker finns bara där och har påverkat dig till den grad att det är en del av dig. Frågan är bara vad det är jag är rädd för... eller jo jag vet igentligen men ska jag vara rädd för det hela livet så kommer det inte bli ett särskilt roligt liv. Nä så vi får se helt enkelt... finns inget enkelt svar på det hela... kan liksom inte göra nåt "bara för att" men samtidigt vill jag leva lite... men åh, blir tokig på det här. BLÄ!!! Men jag kan ju säga som så, jag har överraskat mig själv stort ... verkligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0