I min hand...

Dagen har spenderats mestadels i sängen... så jävla skönt. Eller åtminstone tills det var nån som skulle ha upp en...suck. Och kl 13 bar det iväg till bibblan... andra hemmet för oss elever känns det som. Trodde det säkert skulle vara smockfullt av oss där men faktiskt inte, var typ bara jag och Madde :P Hursomhelst var det skönt att få komma igång med helvetet till kompletteringar på tentajäveln. Bara det att vi inte har en aning om vad vi surrar om känns det som, och noll koll på vad det är vi ska tillföra till den. Och man blir bara mer och mer irreterad när man ser hur de har rättat som när man jämför med andras tentor, vilket man inte ska göra men ändå... Vi kan ha fått samma poäng som en annan grupp men de har mkt mer påpekningar än vi på den frågan, så vart går gränsen liksom? Aja skitsamma, bara till att bita ihop och göra skiten...suck.

Bakslag igår igen, är sååå less på snö så jag kräks snart!!! Jag vill ha vår och värme... JAG behöver det. Känns som om jag går runt, runt i samma banor hela tiden och irriterar mig på saker. Behöver förändring och jag vet att jag alltid mår bättre på våren... Nu sitter det ju inte bara i våren, det sitter mkt i mig själv... det vet jag. Men det är bara svårt... inget känns roligt, känner ingen glädje för nåt. Skrattar och ler självklart, det är liksom inte det jag menar... det är svårt å beskriva det, det bästa jag kan komma å tänka på är att det känns som en sorg i bröstet på nåt vis. Men det är svårt å få andra att förstå... att jag just nu bara behöver närhet, lung och ro och bara få vara och inte gå på i 110. Den dagen kommer aldrig att komma...


Törnar river och minnen svider,
rispar det hjärta som jag håller i min hand...









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0