The Burger King trip...

En del personer slutar aldrig att förvåna en, då man tror att man sett det värsta så händer det något som slår allt med hästlängder. Helt ärligt talat så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta åt eländet... Tror inte jag ska nämna namnet på personen men det är samma person som är den värsta bilpassageraren man kan ha vid sin sida i bilen. Iaf så fick två personer M&M för sig att vi skulle på Burger King, and Burger King it was. Det var förbannat varmt där inne, personalen verkar vara helt inkompententa, eller åtminstone väldigt oorganiserade... tar en evighet att få maten. Precis innan vi går ut fyller ena M 2 små koppar med ketchup, redan då skrek mitt inre att detta inte kommer sluta bra... men stötte bort känslan och vi gick ut till bilen för att fara till hamnen o sitta där och käka. När vi kommer till bilen så ställer M dessa ketchupkoppar på biltaket, ska precis sätta sig i bilen och tar dem i varsin hand. Då kommer en inte ont anande humla surrandes runt bilen, antagligen kanske på sin första flygtur för våren. Ett gallskrik skär i mina öron, och det enda jag ser är armar som viftar och något rött som flyger hit och dit. Det tar inte lång stund innan jag inser att hela passagerarsätet är fullt med ketchup! Min fina blåa klädsel! I denna stund så bara tittar jag på röran, vänder mig om och tar några djupa andetag och frågar mig själv va fan jag har gjort för fel i livet. Medans M smetar ut ketchupen ännu mer i ett försök att torka upp det så sitter andra M i baksätet och gapskrattat så hon kiknar. Med en så samlad röst och ton som möjligt väser jag "Sätt dig i baksätet...NU!" Det är ju som att man har med småbarn att göra, det viktigaste man fått lära sig när det kommer till humlor och getingar är VIFTA INTE! Jag hoppas verkligen att fläckarna går bort... tvivlar på det men... vet inte ens om klädseln går att tvätta... Det är en himla tur att jag har ett sådant FANTASTISKT tålamod med mina kära små vänner, som alltid har nya upptåg på G och som aldrig, ALDRIG stör...

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHAAAA!!!!! förlåt men jag DÖR! :D ooooooooooh guuud...

2009-04-27 @ 20:49:16
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0