Sunshine...

Nu är den förbannade tentan gjord iaf, och fråga mig inte om det gick bra för har helt ärligt talat ingen aning. Jag tycker den var jättesvår och satt nästan hela 6 timmar från kl 9 till strax innan 15. Men vi hade faktiskt inte kunnat plugga mer om jag tittar på frågorna som var, vi hade endast pluggat i onödan då. Nä så svarade på alla utom en fråga, den frågan var självklart från den bok jag inte hade... Nya Sociallagarna med kommentarer. Så jävla typiskt... men men får hoppas på det bästa, det blir 3 långa veckor av väntan på resultat. I värsta fall blir det en omtenta men självklart är min förhoppning att jag ska få lägga undan lagboken och slippa kånka på den nå mer i väskan.

Är förbannat skolless nu, vill inte läsa politik och ekonomi nästkommande kurs, orkar fan inte... men men bara till att dra sig igenom det också... skönt bara en månad kvar till sommarlov :) Tror det är mkt som spelar in att jag senaste tiden varit less och irriterad. Egentligen borde jag inte vara det pga allt annat som borde få mig på bättre humör men inte vet jag. Vissa står mig upp i halsen och säger man nåt äre som att prata med en vägg... är less på att vara alla till lags och dalta hit och dit. Och tål man inte å höra sanning så fine... sen är det ju alltid roligt att veta vilka som backar upp en när det behövs och vilka som tiger och inte kan stå för vad de tycker. Som säger en sak när den är med den ene och sedan en annan med den andre...


Jag är fanimej känslomässigt instabil... man skulle ju kunna tro att jag har PMS varenda dag 24/7. Skratta eller gråta det är frågan... Men när solen ler emot mig och fåglarna kvittar är faktiskt det enda jag kan känna ett inombords ett enormt lugn, då om nån gång känns livet bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0