Helvetet på jorden...

Uppsatsen blev klar idag vilket var jätteskönt :) Med andra ord så är jag ledig imorrn vilket känns ännu skönare, ledig = sovmorgon ;) Så dagen har gått till att få den klar och måste säga att det faktiskt var roligt att skriva med någon som man inte skrivit med förut, och knappt pratat med. Tycker vi har fått till en bra uppsats med tanke på att den bara fick vara 4 sidor. Nu ska vi bara se till att få den inlämnad på Cambro också...

På eftermiddagen for jag hem på besök, mamma fyllde år idag så var där och käkade middag och tårta :) OCH hon blev jätteglad över biljetterna till Tomas Ledin i sommar, helt klart värt pengarna för att få se hennes min.
Som tack fick jag med mig en massa mat hem att ha i frysen, vilket var jättebra såhär i mitten på månaden när pengarna tryter... betalade verkstaden idag... det sved...suck. Men vart inte såå farligt dyrt ändå, hade kunnat vara mycket värre.

När jag kom hem är det nån jävel som har parkerat på min parkering, en himla tur för ägaren att det var en likadan Opel som jag annars hade en fin ripa prytt huven när han/hon kom ut. Nu var jag så snäll att jag ställde mig på ett annat ställe... fan skulle ha parkerat in jäveln...

Och ont i ryggen har jag, vet inte varför... tror det var för att vi satt ute igår och blev kalla eller nåt. Så himla farligt den här årstiden, lär mig aldrig att inte klä av mig för tidigt osv. så det straffar sig antar jag. Igår kväll trodde jag att jag fått ryggskott eller nåt, kunde knappt röra mig... fick ställa mig på knä i köket och fundera på hur jag skulle ta mig därifrån, hur jag än gjorde så vare som nån satte en kniv i svanken på mig och spred smärtan uppåt... men tog mig upp och till sängen iaf och idag känns det bättre men långt ifrån bra. Så är på en sånt härligt humör, som en klimakteriekärring... Har känt flera gånger under dagen hur jag skulle kunna explodera, så har varit tvungen att dra mig undan för minsta lilla... orkar inte med nå tjafs å bråk.

Och jag vet att jag gjort någon besviken idag, det vet jag men jag är såå less på att hela tiden göra saker för andras skull, för att de ska må bra och ha roligt. Jag då?? När ska jag få må bra och ha roligt??? nån som funderar på det? Nä skulle inte tro det va... Jag grubblar och försöker lösa allas problem inklusive mina egna och jag ligger sömlös på nätterna.... självvalt säger ni, jo mkt möjligt men hur fan slutar man bry sig om andra då??? nån som kan svara? vill gärna veta. Nä alla ska bara ha, ha och åter ha i denna värld och det står mig upp i halsen! Och jag ger, ger och åter ger... Ett lätt offer...

"Nu handlar det inte om dig..." Nä när fan gör det det igentligen? Och jag förstår, jag förstår mer än du tror... du har ingen aning och ingen rätt att uttala dig om saken för du vet inte mer än vad jag berättat, å det är långt ifrån allt. Jag vet mycket väl att det är förbannat svårt, det är det enda jag upplevt... så kom inte och påstå att jag inte vet. Jag är inte någon nybörjare på att ha krossat hjärta... och tro mig det gör lika ont varenda jävla gång, get used to it... Jag vet hur ont det gör, hur varje hjärtslag känns som det sista, hur man velar, hur man gråter, hur man känner sig värdelös, hur man tror att det aldrig kommer bli bra igen, hur man hatar, hur man älskar och hur jävla lätt det är att falla tillbaka till att tycka om personen. Jag vet... och jag är ledsen att behöver säga det men det är så det är. Välkommen till helvetet på jorden, att vara kär, olyckligt kär och allt mitt emellan...

Nä måste ge mig nu innan jag skäller ut hela världen och exploderar.... god natt alla!



Älskar dig ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0