LESS

 Vet igentligen inte vad jag ska skriva... har inte haft en speciellt bra påsk, inte för att jag tar så stort på påsken men ändå... har käkat påskmat, godis och allt annat som man ska göra, men thats it. Har haft tankarna på helt andra saker, saker som inte släpper taget om mig... De enda ord jag kan komma på för att beskriva allt det är LESS, UPPGIVEN och åter igen LESS. Jag skulle verkligen bara vilja ta en rejäl timeout, försvinna bort ett tag, stänga av mobilen och slappna av. Inte vara i närheten av nånting som kan skapa mer oro än vad som redan finns. En chans för att komma ikapp sig själv så att säga och bara göra sånt som jag blir glad av. Men då är ju frågan när man ska ha tid till detta, och hur man ska ha råd... så det är ju bara att glömma med andra ord för jag har inget av dem, ingen tid och inga pengar...suck.

Måste fortsätta skriva på reflektionen till skolan... imorrn börjar skiten igen, och jag har en känsla av att närmsta tiden kommer bli otroligt hektiskt och inge rolig alls. Får se hur mkt man pallar... känns som om I'm living on the edge. Klarar inte av nå mer nederlag just nu... jag har nog på min tallrik som det är, med råge. Ibland kan jag känna mig som ett litet barn, eller rättare sagt lusten att få vara ett igen. Få lägga sig ner på golvet, sparka och skrika "Jag vill inte vara med mer om det ska vara så här!!!" och sedan får man som man vill efter ett tags gnällande och allt blir bra. Men det är bara en dröm, det blir inte bra... inget skulle bli bättre av det, för detta handlar inte om en godispåse eller vem som ska leka med vilken barbiedocka.... dessutom finns det ingen som skulle kunna ge mig det jag vill ha... så whats the point?

Varför skriver jag aldrig om nåt glatt???? låter bara som att mitt liv är endast skit, så är det inte. Det är bara så förbannat svårt att tänka på det som är bra när det dåliga tar över hand...

Saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0