Klappat och klart

Wiiee, Madde å jag klarade omtentan! Såå jävla gött!! Trodde verkligen inte att vi skulle klara den, utan få tillbaka den och göra om ännu mer, men tydligen så dög den åt härskapet :) eller så orkade de inte ta oss en vända till utan godkände ändå :P Gud så skönt å kunna gå vidare och fokusera på kommande juridiktenta... den måste jag bara klara, vill inte ha en omtenta på den... men känner ändå att jag har ganska bra koll på min lagbok så det borde kanske gå med lite vilja och tur. Beror helt på vad lärarna är på för humör när de gör frågorna :P

Är hemma hos mamma idag, Rolf är så snäll... innan han kom hem från jobbet så städade jag ur bilen osv. å nu tvättar han och polerar den, dessutom byter han till sommardäck :) Så det är jättesnällt gjort av honom måste jag säga.

Nä så idag har varit en bra dag, bättre än på länge... vet inte om det beror på det fina vädret eller vad det är men på nåt sätt känns det lite lättare att andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0