Vilken dag...

Det har varit en sån där rolig dag när allt har ta mig fan jävlats... eller på nåt vis gått på tok. Har iaf storstädat idag, påskstädat som vissa kallar det... gick bra och den nya moppen funkade rikigt bra faktiskt. Var på vårdcentralen kl 3, kom inte in förens efter en kvart över... hon hade typ glömt bort tiden. Där gick det åt skogen, men det var som väntat... sen for jag hem å käkade middag hos mamma o dom. Surkatten bara blängde på mig när jag ville komma och gosa...suck. Han kanske inte känner igen mig eller nåt... Skulle ha ta gå på en skarvsladd, hittade den efter många om och men... sedan letade jag två skruvmejslar eftersom jag kom på på förmiddagen när jag tagit ner mina gamla gardinstänger att jag inte hade nån skruvmejsel överhuvudtaget... och till detta behövde jag både en stjärn och en vanlig. For hem och handlade på Lidl där finnen o Madde slöt upp och vi for hem till mig. Snäll som de var erbjöd de sig att hjälpa till med gardinerna vilket jag tänkt fixa imorrn... vi skulle nog aldrig ha börjat. För det första så var gardinerstängerna inlindade i 100 ton plast, skruvarna var trög att skruva i väggen, av betong! Strykjärnet åkte fram för första gånge, tog ett bra tag och lusta ut hur det funkade... sedan inser vi att det finns för få gardinvagnar, du vet sådana där man använder till panelgardiner... så nu ser det lagom lustigt ut i fönstret. Sen funderade jag på om min kamera gått sönder för den ville inte starta, visade sig efter många om och men och svordomar att batterierna var slut...

Ja vilken dag... hej o hå, men detta blev ju en anledning för oss Dollarsfan att ta en snabbtripp imorrn till Kramfors och införskaffa fler gardinvagnar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0