Surströmming...

Sitter och gör något olagligt just nu, hoppas det inte är någon som skvallrar... laddar iaf hem Beyoncés senaste skiva :) Den är riktigt bra måste jag säga... eller eg så är det väl inte olagligt med tanke på att den ligger på youtube och jag konverterar låtarna till Mp3-filer :P Aja hur som helst så är jag hemma hos mamma, har varit här sedan i måndags eftersom mamma och rolf varit borta och brorsan måste ha barnvakt hehe...

Har saknat L mkt dessa dagar, har ju vant mig vid att ha honom vid min sida hela dagarna nästan. Iofs så har ju han börjat jobba så från 7 till 4 får jag ju vara utan honom ändå... men det är kvällarna som är jobbigast, när man ska lägga sig å sova på en kall soffa som man får ont i ryggen av. Då saknar jag honom som mest... att höra de där andetagen som låter en veta att det ligger någon brevid, att känna de där handen i sin som ger en känsla att komplett trygghet. Suck... det är sjukt hur man vänjer sig vid att ha någon brevid sig i sängen... men ikväll så ;)

Och för första gången i år ska här ätas surströmming :) Det är något jag har längtat efter, och så fort nån råkar nämna ordet så vattnas det i munnen. Rekomenderar verkligen att den som inte provat gör det! Det smakar INTE som det luktar, det lovar jag på heder och samvete.

Dessutom blir jag mer och mer sugen på att ta en katt, saknar ett husdjur, våran katt här hemma han vill ju inte veta av mig... han ignorerar mig totalt sedan jag flyttat hemifrån... Jag vill ju gosa med honom!!! vill ha nån att gosa med....suck.
Men jag vet vad jag har sagt om innekatter... men ju längre tiden går desto mer försöker jag övertala mig själv att det skulle gå och att det är ok... men tycker fortfarande att katter ska få vara ute. Så... svårt dilemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ju tipsa om att Ragollkatter inte trivs att vara ute, så dom kan du med gott samvete ha inomhus :P (Finns billiga också, om man inte behöver ställa ut dom)

2009-08-13 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0