Håll ut...

I helgen blev det Tomas Ledin konsert :) Och den var riktigt bra måste jag säga, är väl inte nåt jättestort fan men tycker han är helt klart bra. Men live var han ännu bättre än på skiva! Vilket drag det var alltså, 8000 pers i publiken och nästan varenda kotte sjöng med i låtarna :) Det enda som var lite jobbigt var väntan innan, vi var där ca 19.00 och konserten skulle börja 21.00 men han var försenad... så med träsmak i baken där vi satt på vår filt och fick lov att vänta till 22.20, dock var det ett bra förband som spelade en timme från 20.00 till 21, Irish Brew, har aldrig hört dem tidigare men diggar faktiskt sån musik, irländskt. Så det underhöll oss en bra stund iaf, pinan blev lite lättare :P Som sagt senare blev det drag med låtar som knivhuggarrock, sommaren är kort, vi är på gång och en massa andra :) De nya låtarna var inte helt dumma de heller men de gamla är helt klart mycket, mycket bättre ;) Min favorit av alla är nog ändå En del av mitt hjärta, såå vacker.






Kommentarer
Postat av: M

Tack vännen:) Men håller på att ta reda på vem det är, sen ska jag sätta dit den jävlen!:)

2009-08-11 @ 19:26:23
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0