Dystert ute...

Här sitter man och skriver sin superroliga uppsats, tack och lov börjar jag se en aning ljus på andra sidan av tunneln... vilket betyder att om jag håller uppe det här tempot får jag jullov :) Vilket skulle sitta väldigt fint just nu... men kan knappt fatta att vi snart redan gått 3e terminen, 4e terminen då är vi liksom på andra spelhalvan! Så nu hoppas jag bara på att minn uppsats och hemtenta får godkänt så att man slipper komplettera en massa. Småsaker är det säkert som måste rättas till men det går liksom att leva med, är det större saker blir det drygt.

Och ingen snö på backen är det än heller +4 imorse när jag klev upp och det är allmänt dyngtråkigt väder ute...vill ha snö! Ja snö måste det komma till jul, en jul utan snö det går ju inte...

I söndags vart det IKEA och hittade en perfekt hylla till badrummet, en dvd-pelare :P Men den passade skitbra där inne eftersom "badrummet" inte är så stort ;) Nu slipper jag äntligen att ha massa schampoflaskor och balsam i fönstret och en massa hårprodukter uppe på spegeln.

Imorrn är bakdags, eller bak och bak, ska göra julgodis... baka ska jag göra på lördags tillsammans med älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0