Världsklass...

Gårdagens semifinal i Idol var helt klart den bästa jag sett, och hur underbart var det inte att Calle och Erik fick gå vidare till finalen! De är de två jag hållit på genom hela tävlingen, Erik är snäppet bättre och hans Run to the hills igår var fan i världsklass... då jag höra bra musik får jag gåshud och det fick jag igår. Så nu ser jag fram emot fredagens final, både är bra och värdiga vinnare men min röst hamnar på hans namn som börjar på E, definitivt. Hans skiva vill jag ha! sen var det en trevlig överaskning att Westlife var där med, var ett tag sedan man såg dem.

Idag har det varit julmarknad i Billst, och ja det kunde väl ha gått bättre med försäljningen om man säger så... det gick inte alls bra och all tid och energi jag har lagt ner känns som bortkastat, tjänade in en 350 spänn eller nåt, gick med 150 kr i vinst så det är väl alltid nåt men hade varit roligt om det var mer... nu sitter man här med 13 tavlor och vet inte vad man ska göra med dem... blir många julklappar under trädet iår har jag en känsla av.

Imorrn blir det IKEA!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0