Yes, äntligen jullov!

Då var äntligen B-uppstasen utprintad och iväg skickad och det känns förbannat bra måste jag säga, hur underbart som helst att få jullov. Märker verkligen att jag jobbar mkt bättre när jag jobbar själv än i grupp, det går mycket fortare och smidigare :) Och jag är riktigt stolt över det uppsats jag skrivit, nu väntar bara handledarens omdöme också... men men nu behöver jag inte tänka på nånting fören den 5e januari och det känns kanon :) Det behövs verkligen lite ledighet... och äntligen är det snö på backen!!! det var verkligen på tiden, trodde inte det skulle finnas nå snö till jul, iofs är det ju några dagar kvar och mkt hinner hända men förhoppningsvis har vintern kommit och snön ligger kvar.

Julgranen är klädd och klapparna som är klar inslagna ligger där under, hur mysigt som helst här hemma nu. För den som inte vet det sedan innan älskar jag julen, att få pyssla och dona osv. i helgen blir det lite julbak med julgodis och det ska bli kul :) igen... hehe

Nu väntar en kväll med fika och bonde söker fru med Lisa och Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0