Fikusplantan...

Äntligen är denna dag nästan över... fy fan va lång den har varit! Trodde jag skulle få en hjärtattack imorse... här påtade jag på i godan ro med ingen tanke på att stressa eftersom vi skulle skippa föreläsningen idag för att sitta å göra hemtentan.... sedan ringde den satans telefonen "Det är eximinerande idag!" Glad blev jag.... stressar iväg för å hämta Maria som inte kan ta sig in till stan i tid, och tro mig jag skäms... jag låg långt över tillåten hastighetsgräns... många gånger... Sen när vi kommer dit får vi veta det inte alls är obligatoriskt att vara där... trodde jag skulle smälla av. Så vi var kvar till kl 12 iaf å sedan började vi med hemtentan kl 13. Och jag måste säga att det är skönt att ha kommit igång, vi hann göra 2 frågar av 5 idag på 5 timmar :) OCH med mycket skratt och slams... Men du har varit riktigt duktig idag Madde måste jag säga! :) Och sen Micke! Stackars, stackars blomma som du totalt misshandlat, en stor "fikusplanta" fick han på fall....å inte lite heller... den är alldeles mörbultad stackarn med hängande blad... not nice ;) haha...

Sen är sommarvikket klart också, bossen ringde upp idag och jag får jobba med 99% säkerhet till sommaren, 1a perioden 75%... känns mkt bra att ha det klart, hade ingen lust att börja söka något annat... hatar att söka jobb... särskilt när det är ett ställe man trivs på så vill man gärna inte byta. Har bara varit riktigt rädd för att jag ska bli "kickad" eftersom jag inte har någon utbildning... särskilt nu när det är så mkt nerskärningar på sjukhuset osv. så borde det ju bli väldigt eftertraktat de jobb som finns runtomkring på sommaren.... å då är det ju de som går först som både har erfarenhet och utbildning, jag har ju bara det första... men men :)


Nu ska jag äta en semla, och nnnnjjjjjuuuttttttaaaa av den med gott samvete!


Love you guys soooo much, vill bara att ni ska veta det...


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, Ett biblotek, En Micke, En Sandra och En fikusplanta..Då händer det mycket roligt! Undra om biblotekarierna lägger märke till hur deras planta blivit misshandlad..Du har också varit duktig idag, vi kämpar på med skiten så får vi ett långt och härligt lov :) Kram

2009-02-23 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0