Prommis

Har nyss kommit in från en underbar promenad på 1 timme, kändes verkligen att det behövdes en sådan när det är bara jag, musiken och stigen jag går på... man underskattar lätt en promenad, men faktum är att det gör en gott, man hinner tänka mycket, reda ut saker uppe i huvudet och bara vara. Rikigt härligt var det med denna skinande sol också, något kallt men men... då får man öka på farten lite ;) Har aldrig gått runt Höglandssjön förut men det var en hit, fin gångväg, skottad och snygg. Ska försöka få in det till en rutin att gå där några gånger i veckan iaf :) Vet inte varför jag gav upp mina dagliga promenader... latheten kom väl på besök antar jag...

Och äntligen har försäkringskassan fått fingrarna ur arslet och beslutat om mitt bostadbidrag, det kändes bra...

Kommentarer
Postat av: -

Grattis;)

2009-02-11 @ 16:29:05
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0