Ont det gör ont, men det går...

Åh om ni visste hur ont min rumpa gör! fattar inte vad det är jag gjort för ngt, hur jag ens kunde komma iden att pröva... antar att det beror på nyfikenhet och en lust på nya erfarenheter. Lär få sota för det... kanske jag inte gjorde på rätt sätt eller nåt... eller så är jag ovan helt enkelt och det blir bättre med tiden. Men ganska så roligt var att utöva det hela måste jag säga, något jag faktiskt tänker prova på igen. Men jag håller mig nog till baspasset, känner mer än väl att det räcker... spinning är fan jobbigt alltså, särskilt för den med nog flås ändå... men det tog gött, absolut :) Nu gäller det bara att få in en rutin på det hela också... men nog tänker jag försöka utnyttja möjlighetrna där, såå fint gym o allt :D

Fredagen den 13e idag, imorrn är det Alla hjärtans blodiga dag... Finnen å jag pratade om att det borde göras en film som heter så, där lyckligt kära par blir mördade en efter en av en psykotiskt mördare, varför har det inte gjorts en sådan film???
Och visst, visst, affärasmännens dag och allt... men rår inte för det... det är mysigt för dem som har nån, å ett helvete för den som inte har... å visst man ska visa kärlek till varandra varenda dag men men.... i skolan var den 14e februari ett rent helvete... det skulle skickas rosor hit och dit och fick man tillbaka nån? Nä...

Men jag hoppas alla par där ute får en underbar dag imorrn, visa er uppskattning mot varandra och älska varandra lite extra! Kärlek kostar inget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0