Savage Garden

Alltså jag har sån nostalgitripp ikväll, gud alltså va länge sedan det var jag lyssnade på Savage Garden och hur många minnen det väcker! både bra och dåliga,shit alltså... Ska jag vara ärlig så tycker jag nästan alla låtar är bra med dem, en del great å andra ok, men det finns dock en jag hatar och det är Santa Monica... så den ska vi inte lyssna på nu, utan en av de bästa de gjort enligt mig... gud det är så många...  kanske jag ska lägga upp två iaf, kan inte välja...



All these mixed emotions
We keep locked away
Like stolen pearls
Stolen pearl devotions
We keep locked away from all the world...




So you're the kind who deals with the games in the mind
Well you confuse me in a way that I've never known
You confuse me in a way that I've never known...


Bästa Savage Garden låtarna:

1. Tears Of Pearls
2. Brake Me, Shake Me
3. Crash And Burn
4. To The Moon And Back
5. Affirmation
6. Chained To You
7. Truly Madly Deeply
8. I Want You
9. The Animal Song
10. So Beautiful
11. Carry On Dancing

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, jag hade värste nostalgitrippen förra veckan med Savage Garden med, och lyssnade som sjutton på min favvolåt av dom: Break me, shake me. Den är underbar!

2009-02-09 @ 21:05:05
Postat av: Cecilia

Savage garden var faktiskt mina absoluta favoriter när jag var yngre... :-) den enda idolbilden jag haft upphängd i mitt tonårsrum någonsin :-)

2009-02-10 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0