Jag ser det snöa....

Då var dagens motion bortgjord då... pust och stånk. Fy fan för snö, alltså ni som inte är här fattar inte hur mkt det har kommit! och på bara på ett dygn! tack och lov har det avtagit nu så att man kunde ta sig ut och skotta för innan var det helt omöjligt, vet t.o.m en som inte tog sig ut till tvättstugan för att det var så mkt snö ;) å tro mig det var inte jag, jag vet hur man pulsar i snön :P Men om jag skulle uppskatta hur mycket det har kommit så ligger det nog på en 30-35 cm, om jag utgår ifrån vad jag har borstat bort från bilen idag. Bilen var totalt insnöad, det gick knappt att öppna dörren pgs av drivan utanför, tack och lov att jag inte har varit tvungen att fara ut något idag. Var tänkt att jag skulle hem å hälsa på men ställde in det. Så dagen har spenderats inne på magen i sängen och bara myst under täcket, påtat runt på internet, tittat på Madagaskar 2 (tack till Micke) osv. Alltså den filmen är så himla bra! självklart var 1an bättre men denna var inte dum... å kan en giraff bli kär i en flodhäst så då är det nog inte kört för mig heller...
 
Men nu ber jag till Gud att bilen startar imorrn för kan inte ha någon motorvärmare på pga att min kabel är för kort, har blivit tvungen att backa bilen så att det inte blir något snöras rakt ner på den... men skulle få låna en skarvsladd av mamma å de men får inte hit den förens imorrn eftermiddag... men i värsta fall får jag ta bussen, inte mer med det men ändå...

Shit nu har denna helg gått också, denna vecka har varit lång men ändå riktigt kort... fattar inte hur det kan gå ihop, men så känns det.

"Livet är det som händer när vi är upptagna med att göra andra planer..."

 Så sant, så sant... men ibland vill man bara att planerna och bönerna ska gå i uppfyllelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0