Trevligt, trevligt :)

Hade en mycket trevlig gårdag måste jag säga, klev upp tidigt dock, mamma kom på besök, men ska inte klaga hon är snäll, hon hade tagit med sig mat som jag kunde frysa in :) Sedan gjorde jag lite nytta genom att gå på spinningen med Dina eftersom sweet Mike svek ;) Nä skoja bara, klart du ska sätta det du höll på med först :) Hoppas det gick bra idag by the way! Både för dig och finnen! Ja sedan vare hem å fastnade självklart framför datorn när jag eg skulle in i duschen å fara å handla.... blev till att stressa iväg vid  3  än fast spinning var klar 1 :P Efter det så kom ju då gästen för kvällen, en klasskompis från gymnasiet som jag inte träffat riktigt sen typ studenten, mkt beroende på att hon varit i San Fransisco i 2 år. Nä så det var jättetrevligt måste jag säga, vi käkade middag (som blev riktigt lyckad måste jag säga) å sedan tittade på vi på film å bara surrade... När klockan närmade sig 1 la vi oss, vi somnade inte förens 4 imorse å skulle upp halv åtta för att hämta finnen å skjutsa in henne till skolan och Carro började jobba 9 så... vi får väl skylla oss själv antar jag men det var riktigt roligt å bara ligga om surra om allt och ingenting :D Stupade i säng när jag kom hem och sov tills kl 12 ;) Sååå skönt....

Ikväll blire Melodifestivalen :)

Och bara för å höja stämningen på denna blogg lite till så lägger jag in detta klipp, skrattade till tårar igår till detta! ;)


Kommentarer
Postat av: Vladde

haha gillar inte han björn men det var lite kul

2009-02-21 @ 13:29:38
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0