Karusellen har börjat snurra!

Jaha då var karusellen igång igen då för detta år, med karusellen så menar jag självklart Melodifestivalen :) Men kan säga som så att första deltävlingen hade de lika gärna kunnat skippa för så dålig var den... helt värdelös nästan. Förutom då några få stackars bidrag som var hyffsade. Min favorit kom ju självklart inte vidare till varken Globen eller andra chansen, första bidraget var absolut bäst av de 8, Nina och som tvåa höll jag faktiskt Alcazar och de gick ju faktiskt vidare så lite nöjd får jag väl vara... Men Emilia och af Ugglas sög, jazz hatar jag och vad Caroline höll på med vet jag inte. Men som vanligt så måste vi ju lita på vårt underbara svenska folk som röstar med arslet som vanligt. Marie's låt var faktiskt rätt bra den med, men alldeles för lik alla andra låtar som låter som den, if you get the point. Och programledaren ska vi inte prata om, snälla, snacka om överdriven och skämten var inte ens roliga! så inövade... nä bort med henne å in med Luuk igen! och speciellt Björn Gustavsson! urtråkig mellanakt, vi satt å gäspade :P Nä så första deltävlingen får 4 S av 10... hoppas det tar sig, annars kan de lägga ner skiten.
 
Kvällen spenderades iaf i Jennys korridor, det var trevligt men kändes väldigt konstigt att komma dit när inte V var där... det har gått från att vara Vladdes korridor till Jennys... I miss him, så äre bara å jag vet att jag aldrig kommer sluta göra det... det roliga är att jag trodde inte jag skulle reagera så starkt på allt det här... vi har känt varandra i en enda termin men det känns som om en vän från flera, flera år tillbaka har flyttat. Men men där ser man, mkt man inte kan förutspå. Och jag vet att du läser det här men det skiter jag i just nu... jag/vi vill att du kommer tillbaka å därmed basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0