Make up

Torsdag då... helt meningslös dag, här kravlar man sig upp ur sängen knappt vid medvetande kl kvart över 6 för att vara i skolan 8... och hissnas inte över att jag kliver upp 1,5 timme innan, jag HATAR att behöva stressa på morgonen! Jag vill kunna ta det lungt, käka frukost o titta en sväng på tvn i godan ro, tvätta å klä på mig, sminka mig å fixa håret... och tro mig då har klockan tickat i väg alldeles lagom för att fara till skolan vid halv 8. Sminket tar nog längst tid om jag räknar men jag är långt ifrån värst, jag vet de som håller på i minst en haltimme för att måla nunan, det är å ta i för mkt...tycker jag iaf. Alltså tänker jag efter så har jag inte gått ut många gånger utan smink sedan jag var runt 12... det blir som en vanegrej, har jag inte smink på mig känner jag som att det fattas nåt... man känner sig bar, naken. "Masken" är inte med :P Det är sjukt eg...jag vet. Men tror inte jag skulle klara av att gå till skolan en dag utan, det skulle vara svårt.... vilken ångest. För man ser verkligen annorlunda ut utan smink, det gör man och jag är nog blek ändå. Och jag målar mig starkt det vet jag, men det är Jag så just deal with it ;) Gud så intressant detta blogginlägg var, men det finns vissa som klagar på att jag altid skriver så tråkiga och mörka grejer så... detta är väl bätte än nå sånt antar jag...

Kommentarer
Postat av: Annica Lindqvist

Haha. Jag är likadan. Går egentligen upp "för tidigt" också för att hinna med och filosofera lite, kanske äta frukost till TVn, sminka mig osv. :) Du är inte ensam ;D

2009-02-20 @ 12:56:56
URL: http://annicalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0