2 weeks

Två veckor sedan jag skrev det är inte dåligt det inte... men har faktiskt haft bättre saker för mig de timmar jag inte har jobbat så därför ligger jag efter i uppdateringen. Som sagt har jobbat en del, imorrn är sista dagen tack och lov :) Ska bli såå skönt att vara ledig och bara göra ingenting och allt som man vill göra. Ha sovmorgon och bara se vad resten av dagen har att ge. Får väl hoppa in å jobba extra när det behövs men tror jag gjort ett bra val i att bara ta på mig en period denna sommaren, tror jag behöver det. Måste fundera på hur allt kommer att bli, hur man ska ställa sig till vissa saker och vad hösten har att ge.... Än så länge har denna sommar varit underbar, den bästa jag någonsin haft :) Det känns fortfarande bra i mig, jag mår helt enkelt bra. Något som jag inte känt allt för ofta, en smärtande axel och förkyldningar har funnits men vad gör det när man mår skitbra i själen?? svar= ingenting...

Vissa saknar man dock, det är tomt i Övik nu... 1,5 mån tills staden fylls igen. Ser fram emot det både med glädje och avsky, på nåt sätt känns det skönt att bara vara här "själv" nu, ladda batterierna och få lite distans till en del personer och en del saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0