(LOVE)

Här är jag, i min lägenhet där det är 27 grader varmt! Jag håller med andra ord på att svettas ihjäl, och även fast jag har alla fönster öppna och balkongdörren så ger temperaturen inte med sig... vet inte hur jag ska göra. Är ledig idag iaf och då ska man ju självklart tvätta, vilket är såå roligt. Var t.o.m snäll å tog med mig en tvättpåse från L... tur att maskinen var ledig, det brukar den inte vara när jag ska tvätta, bara alla andra dagar. Grannen har ungjävlarna på besök så antar att hon inte har tid att tvätta eller nåt :P

Å nu är det bara en helveteshelg framför mig, fre, lör, sön å mån... det är INTE speciellt lockande måste jag säga, inte med denna värmen först och främst. Det enda man längtar efter när man är där är att få komma hem och hoppa in i duschen, men inte ens när man duschat känner man sig helt ren... tycker man fortfarande luktar gamlingar, inte nå ont menat men de har en speciell lukt som inte alltid är så angenäm. Skönt att det bara är två veckor kvar nu på mitt schema efter denna helg. Ska bli såå skönt med semester, en himla tur att L och jag har semester samtidigt :)

Funderar på vad jag ska laga till middag tills L kommer hem från jobbet, har ingen fantasi känns det som över huvudtaget, inte när det är så här varmt.  Men men lär hitta på nåt ;) 

"Its you and me, no doubt about it..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0