Det som gör ondast...


Det som gör ondast är när folk inte inser hur ledsen de gjort en...

Trodde aldrig detta om dig...
inte efter allt jag berättat om hur dåligt jag mått senaste tiden,
då går du och gör något som skulle kunnat fått bägaren att rinna över totalt...
Det var nära, såå nära...
(Det var kallt å blåste mycket...)

Okänsligt, respektlöst och förbannat onödigt!

Å sen när man pratar med dig är det som att prata med en vägg....

Är så förbannad å besviken, både på dig och mig själv,
på mig själv för att jag inte skällde ut dig där och då på stående fot.

Å du får tycka vad du vill om det här blogginlägget,
verkar ju vara det enda sättet för att få dig att fatta...
om du är ens gör det för enligt dig har du ju gjort nåt fel så...

Och även om du inte tycker du gjort nåt fel så sårade det MIG, 
å det är min verklighet inte din. 
Min sanning kommer aldrig bli din sanning,
för hur skulle du någonsin kunna förstå...

Du är en av de personer jag litar på mest i denna värld,
frågan är bara hur det blir nu och i fortsättningen...

Man gör sina egna val, och man får leva med konsekvenserna av dem...



 






Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg e jätte rolig och läsa =) / Mertcii

2009-03-02 @ 23:26:36
Postat av: -

du fick mkt finare kommentar än mig bitch;)

2009-03-03 @ 11:30:34
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0