Get me out...

Dagen började bra med att mamma ringde kl halv 8 och frågade om hon skulle skjutsa in mig till skolan idag eftersom hon liks var inne å handlade så det var jättesnällt, då behövde jag bara ta bussen hem å inte in. Fatta vad man känner sig strandsatt när man inte har nån bil... det är inte klokt hur beroende man är när man är van att ha en till hands jämt. Hursomhelst så var Rolf in i dag på en verkstad och frågade när de hade nån tid, inte förens på fredag kunde jag få komma dit så att de kunde göra ett test på elektroniken o se vad som var fel... det är så typiskt, allt ska bara klumpa ihop sig jämt... särskilt på fredag när jag lovat bort mig att hjälpa en kompis flytta... men men bilen är ju faktiskt viktig att jag få ordning på, men det löser sig säkert på nåt vis. Får bara lov... Men ändå, är såå less. Det som är bra med denna verkstad är att vi (Rolf) känner dem och det kan bli lite billigare än om jag skulle ta en annan verkstad, för jag har verkligen inte råd med nå stora utgifter.

Men hade en riktigt bra skoldag idag iaf, började med att vi 3, Micke, finnen å jag gjorde vår sista inspelning av professionella samtal eftersom vi inte var här då det gjordes... gick hyffsat bra tycker jag. Sen hade vi förläsning om civilrätt och det var intressant, det handlade om avtal och sånt å vart förvånad över mig själv att jag kom ihåg en del från Rättskunskapen i gymnasiet. Men sista timmen var dryg, då satt man mest å räknade tiden och tänkte på annat, hann med bussen kvart över 4 iaf...

Är så less på dessa humörsvängingar jag har, nu kändes det ändå ganska bra idag trots allt tills jag kom hem... såg på Twilight, fick reda på det här med bilen, en sur mamma i telefon och sedan bloggläsning vilket fick bägaren att rinna över... och självklart fick nån ta emot den gråtattacken i telefonen... Förlåt, förstår att du är less...


Please let me know what I have done wrong...
I just don't know what to do to get out of this hell...




What if that was you....

Kommentarer
Postat av: -

jag tröttnar aldrig baby

2009-03-23 @ 21:23:36
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0