Hammare i huvudet...

Har ont i hela kroppen, kan inte höja armarna mer än halvvägs... men på nåt sätt så är träningsvärk skönt... rår inte för det. Men ibland är det rent ut sagt ett helvete... men men så äre när man ska vara duktig och gå på gym och spinning 2 dagar i rad :P

Är hemma iaf på visit tills imorrn, det är svårt det där med vad man ska kalla hemma, mitt hem är både här och där jag bor... får börja säga hemma hos mamma eller nåt sånt för kompisar ska förstå. Det känns skönt iaf att vara hemma, känns som om nån slagit en hammare i huvudet på mig, har sovit hela eftermiddagen och haft jättesvårt att vakna, bara fallit tillbaka i sömn igen. Mysko, men det kanske är här jag känner en fristad på nåt sätt... bara få slappna av från allt och bara vara utan några krav eller press. Osminkad och rufsig i håret :P

Nä men det har varit mycket på senaste tiden, det har det verkligen och allt jag önskar mig just nu är lung och ro... inte ofta man önskar sig sånt men nu känns det verkligen som att jag pallar inte nåt mer... jag är trött både fysiskt och psykiskt... skulle bara vilja sova och åter sova och drömma vackra drömmar... drömma är det bästa jag vet, det är den stund på dagen (natten) man slipper verkligheten för en stund. Men jag vet att jag måste ta tag i allt... jag vet. Jag måste bara hitta den där gnutta styrkan att göra det också... och det är såå svårt att be om hjälp och stöd... men men på nåt sätt får det lov att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0