Kontakt utan eluttag...

Känner hur kaoset uppe i huvudet sakta tar fart för en ny omgång, och ju mer jag tänker på att sak och försöker få det att gå ihop ju mer förvirrad blir jag. Det är som att pusselbitarna vägrar att falla på plats, som om de gör att för att reta mig till vansinne... så enkla saker som att planera och få tider att passa ihop får mig att känna mig illamående och förtvivlad. För får jag inte ens ihop sådana saker, vart är jag då på väg? Håller jag på att bli tokig? "Jag kan inte göra så för då går inte det och gör jag det kan jag inte ta mig därifrån, och gör jag si så blir den ledsen, gör jag si blir den andre sur" osv. osv. inte undra på att man har högt blodtryck... men det är väl så när man vill vara alla till lags, samtidigt som man borde säga åt sig själv att sätt dig själv först nån gång för fan! Men det gör jag inte... undrar bara när jag ska få ordning på tankarna...

Frågor utan svar, kablar utan kontakt och kontakt utan eluttag....

Känns som om jag skulle kunna explodera alltså, det värsta är att jag riskerar att ta ut det på någon som inte förtjänar det... tror jag ska gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och inte ha kontakt med omvärlden på några timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0