Min passagerare

Måste ju bara nämna vad min underbara passagerare har uttalat sig om igen, inte nog med att vi igår låg i sängen och kollade på film och jag fick höra, "flytta på benen så  att jag kan se undertexten" när det var en svensk film, Så som i himmelen. Idag när jag skjutsade hem honom efter en mkt trevlig vistelse hemma hos mig, så närmar vi oss centrum och jag lägger mig bakom ett fordon i vänster fil för att svänga neråt vid trafikljusen. Då kläcker geniet ur sig, "Är det där plogbilen eller?" var tvungen att fråga vad han sa, trodde jag hört fel för framför mig står en lång tankbil! "Jamen han har ju en plog bak" får jag till svar. Tankbilen hade ett stänkskydd bak för att det inte skulle fara saker som snö och stenar på bakomliggande bilar........

But I still love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0