There and back again...

Alltså herregud, jag vet inte ens vart jag ska börja... fy fan va roligt det har varit i helgen! Denna resa behövdes verkligen för att komma ifrån vardagen. Kryssningen var verkligen över förväntan måste jag säga... visste det fanns stunder som inte var så bra... inte alls, det finns alltid nån som blir ledsen och sårad, alltid... men annars så har det varit bra. Och det var så roligt å träffa V igen... verkligen, vi har saknat honom så mkt å det var riktigt svårt att behöva ta farväl igen efter att endast ha fått rå om honom i 2 dagar, tänkte "Jag orkar fan inte med detta en gång till..." 

Bussresan hem var lång, lika lång som dit när skitstöveln fick för sig att skämt om att han inte skulle komma... funderade ärligt talat på att hoppa av bussen å åka hem igen... alla skämt är inte roliga...

Hehe nästan hela vägen hem på bussen så satt Micke å sjöng sånger när han inte sov då... ett tag så tänkte jag å sa "håller du inte käften en minut så ska jag sätta en kork i käften på dig" och "Kan du inte bara hålla käften en minut" Efter det så somnade han på min axel ;)

Sen stannade vi i Tönnebro för paus å dessa två fick för sig att köpa mat på ett hambugeri, vilket väl ska gå ganska snabbt eller hur? väntade iaf utanför men när nästan 15 min gått så var jag bara tvungen att gå in å fråga va fan det satt i, hur jävla segt ska det få vara egentligen? Och jag är inte den som brukar ta i när jag pratar men var såå less å sliten att mitt tålamod var nästan i botten...  sen n'r vi kom tillbaka till bussen finally så fick jag inte upp bussdörren, då rök det ur öronen kan jag säga... :P


Jaja hursomehelst har vi haft jätteroligt och träffat jättemysiga personer, fan 8orna är inte så dumma ändå som man kan tro, eller så hittade vi guldkornen ;)


Men jag säger då bara det... borta bra men hemma är ändå bäst, såå skönt å få sova...sova och åter sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0