My friend...

Det finns människor vi möter i våra liv som tar en alldeles speciell plats i hjärtat. Sådana som vi skulle riva upp himmel och jord för om vi var tvungna, utan att tveka. Sådana som vi ställer upp på till 110% även om personens handlingar kan ifrågasättas. Du är en sådan person Micke, vi är det mest omaka kompispar det finns men vi kompleterar varandra väldigt bra. Du är den karismatiska personen jag behöver i mitt liv, du gör mina dagar alltid ljusare. Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra... du har hjälpt mig så mkt genom allt senaste tiden att jag ser din gloria, dock på sne ibland ;) men ändå en gloria... Du är en sådan person som vill att allt ska bli bra, bråkar vi så vill du reda ut det och bli sams igen, det betyder mycket för det finns vissa som är för stolt för sånt, de människorna kommer bli mycket ensam en dag...
Jag vet att du inte kan förstå allt, men du försöker och det är huvudsaken. Du ser saker i mig som ingen annan kan se... dina ögon läser mina ögon, du ser då jag är ledsen och du ser när jag är glad. Du är en underbar person och du förtjänar det bästa, hatar att se dina tårar... även som de skulle vara av kristall och även om jag tröstar dig gladeligen om och om igen. Det är det vänner är till för... vi ska finnas där i alla stunder i livet. I de mörkaste av stunder såsom i de ljusa... Du har funnits i mina mörkaste, stöttat och hjälpt det du kunnat och det betyder så otroligt mycket, du anar inte. Har aldrig haft någon som stöttat oavsett... Att bara en kram kan hjälpa så mkt hade jag ingen aning om. Vänner kommer och vänner går, men vissa kommer alltid att bestå... du är en av dem.


Då jag faller omkull i dimman
bland spikar och sylvassa andetag
finner jag alltid er

för ni är de som aldrig flyr
då jag blöder lite för mycket...

Kommentarer
Postat av: -

Det var jättevackert skrivit:) Vi är helt olika men klickar mycket bra:) tack för allt störd genom ya know what:) Love u soooo:)

Min lilla porr-unge=)

2009-03-10 @ 20:25:11
URL: http://shyam.blogg.se/
Postat av: -

stöd ska det stå=)

2009-03-10 @ 20:25:42
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0