himmelriket.se

En halvdan skoldag... helt ok lärare men kunde inte koncentrera mig alls... vet inte varför. Vet inte riktigt hur jag ska hitta koncentrationen igen... nästan hela förra terminen så gick det jättebra men nu är det som hej kom och hjälp mig... mina tanker glider iväg hela tiden och jag kan komma på mig själv med att inte ha hört ett ord av vad hon sagt senaste 10 min, det är inte bra. Ibland undrar jag hur mycket som får plats i en hjärna igentligen, det är en hel del om man tänker efter, alla minnen osv. Men ibland känns det bara som att hjärnan håller på att bli full...

Rolig konversation vid lunchen iaf, inte alla gånger man pratar sex och sexleksaker på lunchrasten... hur vi nu kom in på det ämnet fattar jag inte riktigt men. Tycker du gör det så bra Therese som står inför en massa människor och "demonstrerar" det skulle jag aldrig våga... är alldeles för pryd för sånt även om det blivit en klar förbättring på senaste tiden, undrar hur det eg kan komma sig, nån som har haft inflytande kanske ;) Men kan ju passa på medans vi är inne på ämnet å propsa på att ni kan gå in på himmelriket.se och boka ett party med Tessan, ni kommer få riktigt roligt kan jag säga :)

Nå kanske man ska sluta svamla och gå och lägga sig... en dag imorrn också.

Kommentarer
Postat av: Therese

tack va gulligt av dig o ge mig lite smygreklam! :)

Men inte vet jag om jag är så himla bra gör det mest för att det är SÅ himla kul!!! :)

Kram på dig!!

2009-04-01 @ 21:14:07
URL: http://tessans-tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0