Solsken...

En upp och ner dag med faktiskt underbar sol ute, det känns verkligen att våren är på väg. Det enda som är jobbigt denna tid är allt slask, man liksom försöker parera de värsta vattenpölarna men tillslut orkar man inte utan man klafsar på och skiter i att man blir blöt i skorna :P Men som sagt det känns att ljusare tider är på väg, tänk snart har Mars månad gått också, det är helt otroligt. Bara April o Maj kvar nu sedan är det sommar, min favorit årstid :D Jag hoppas och tror på en bra sommar iår, inget regn vill jag ha utan bara solsken, även om det är jobbigt med sol och värme när man är instängd på jobbet och svettar arslet av sig så tar jag hellre det är regn, det gör dagen så grå... även om regn ibland kan vara skönt, särskilt efter en lång tid av värme... finns det nåt härligare än att bara gå ut och känna regnet piska emot en? Det om nåt får en att känna sig levande :)

Idag blev det en tur på stan med min gode vän M, ibland undrar jag hur han står ut med mig... han gör ett fantastiskt jobb och jag är otroligt tacksam över att ha honom. Jag är tacksam över att ha alla er underbar som finns närmast mig... utan er skulle jag inte klara mig. I allafall så unnade jag mig att köpa en dyr hårprodukt som är jättebra för torrt hår, det är
Got2b's Smoothing Lotion :) Sedan unnande jag mig också ett par nya örhängen från Ur o Penn, me love smycken ;) Letade också efter den förbannade lagboken vi ska ha till denna kurs eftersom den jag fick låna inte duger tyvärr... hade  tänkt slippa köpa den men är jag nu tvungen så, självklart är det slut över hela stan, Akademibokhandeln har inte ens någon sådan hemma överhuvudtaget och Bokia hade beställt fler, så det blev till att beställa från Adlibris tillslut... hoppas jag får den snabbt... ursh nu ska man konka på en 3 kg tung klump fram och tillbaka varenda dag, en himla tur det bara är några veckor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0