Inte fan är vi svaga inte...

Gud vilken dag det har varit! Shit alltså, vi har verkligen varit duktiga. Jag har hjälpt en kompis att flytta idag... och gud va jag kommer ha träningsverk imorrn... känner redan nu hur musklerna i armarna småkrampar efter dagens strapatser :P De som såg oss måste verkligen ha haft jättetroligt, gratis underhållning definitivt. Men tycker vi gjorde det rikigt bra Maria och jag på förmiddagen som lastade allt själv in i en flyttbil, ingen kan kalla oss för svaga och klena iaf, fy fan som vi har lyft och burit, allt från bokhylla till soffa, å en jävla TV som jag tror vägde ett ton! I alla fall så packade vi in allt och det tog väl en 2 timmar ungefär innan det bar av mot det nya hemmet, på Sörliden ;) Väl där dumpade Maria av mig och for ner till stan för att hämta upp Micke. Och kan säga som så, det var mkt lättare att packa ur bilen än in i den.... dessutom hade vi tillgång till hissen i huset som vi ockuperade i nån timme så... kl 14 skulle bilen vara tillbaka på Statoil, kl 13.50 bar vi ut sista grejen, soffan... så snacka om precis. Och Gud som vi har skrattat idag, till slut är man så less så att allt man kan göra är att skratta. Ni skulle ha sett Maria och mig sen på eftermiddagen, efter handling av mat och avlämnande av Micke, då skulle vi få in soffan i lägenheten som fortfarande stog ute vid hissen... enkelt trodde vi, hehe knappast... Vi slet och vi slet för att få in den... men men allt går bara man vill ;) tillslut så var den på plats... tack gode gud för det. Hela min kropp värker just nu, ryggen och armarna iaf... vart fan är alla starka män nånstans som ska komma springade till undsättning??? no where to be seen... som sagt en himla tur vi två inte går av för hackor ;)

Å ett stort blåmärke har jag fått på underarmen också, brukar inte få det så lätt... men men...får väl kalla det för krigsskada som skedde när jag tampades med aset till Tv... aldrig mer säger jag, aldrig mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0