Pulkadag med klassen :)

Gud vilken härlig och rolig dag det har varit idag! Helt underbar sol och helt underbar människor, tillsammans blir det en lyckad kombination :D Nä men det har varit riktig roligt å skönt att vara ute idag och bara få tänka på annat, bara släppa allt och njuta av stunden. Även om det inte blev nåt madrassåkande för min del så är jag super nöjd. Synd bara att inte alla hängde med, särksilt de som kanske mest behövde det... men men vill de sitta inne i centrum och bara ha torget och gågatan att röra sig på så fine :P Trodde ni var mer intresserade av att se nåt annat för en gångs skull men men... to bad for you säger jag, ni missade verkligen nåt. Hehe å Micke han åkte skoter för första gången, så proud ;) i Lacoste skor... Haha måste ju bara nämna det, det lät så roligt när han sa det. Vi körde förbi en skylt där det stod Åsele, vilket man tror inte ska finnas så många sätt att utala på men inte då... Han uttalade det Å-sele, som att det hade varit två ord :P Du är så förbannat söt när du gör sånt där, det får mig alltid att dra på läpparna :)

Tack för en mycket trevlig dag ni alla som var med! :D
Fler bilder kommer på Facebook, dont worry ;)


Finnen å Micke


Jag å finnen





Kommentarer
Postat av: Mertsi

hehe det e roligt o åka pulka :)

2009-03-21 @ 17:20:46
URL: http://mrmertcii.blogg.se/
Postat av: Mertsi

haha jo det sant =)

2009-03-21 @ 22:58:14
URL: http://mrmertcii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0