Mysko or what?

Har varit med om världen underligaste sak idag, det är en sån där sak som gör att man börjar fundera på om det finns nåt som kallas ödet, eller om man på nåt vis har ett sjätte sinne som gör att man känner på sig att saker ska hända. I alla fall så drömde jag inatt om en kompis som jag inte träffat på jätte, jättelänge men som jag känt i nästan 16 år och som jag gåttt i samma klass med ända tills studenten. Det var en konstig dröm, så ska inte ge mig på att förklara vad den handlade om... men det lustiga var att idag när jag gick hem från stan till Gullänget så vem möter jag på cykel? Jo han! Det kändes sådär lite mysko, å sa det till honom också att jag drömt om honom. Vad är chansen liksom?? Var iaf jätteroligt att träffa honom, saknar honom faktiskt... särskilt när vi träffats nästan varenda dag i 13 år till nu endast enstaka gånger på msn... shit har så många minnen med oss i, vi har ju liksom sett varandra växa upp... från att ha lekat i lera och byggt koja i skogen när vi var 6 till att se varandra med vit mössa på huvudet och på studentbal. Men det är väl så att växa upp antar jag... man skiljs åt förr eller senare. Men inte många som "håller ihop" från lekis till student så får väl vara glad för det i alla fall... Haha shit vilken tripp tillbaka i tiden jag just fick... till tiden när allt var roligt och okomplicerat. Fan så roligt vi hade i den byn där vi växte upp... kunde jag resa tillbaka i tiden skulle jag göra det, tveklöst.

Och aldrig mer att jag promenerar hem i dem skorna jag hade idag! Kände varenda liten jävla sten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0