Bilproblem...

Och det som inte får hända har hänt, självklart... det ska ju alltid vara nåt eller hur? Min älskade bil har fått problem, och har ingen aning om vad problemet sitter i... började igår när jag skulle hämta finnen, då la helt plötsligt hastighetsmätaren av. En stund senare började motorlampan lysa och sedan batteri och oljelampan och bilen dog, som motorstopp. Det roliga är att den startar hur bra som helst när jag sedan starta om den... fattar inte vad som är fel!! Nån som har nåt förslag??? Har verkligen inte råd att betala dyra reparationer för bilen just nu... ber till gud att det är nåt simpelt fel, men det är det säkert inte om det gäller mig. Fan fick ju byta hela avgassystemet på förra bilen också, en nätt liten summa det. Hursomhelst har detta hänt 3 ggr, 2 igår och en idag. Inte så roligt å köra när man vet att det är nåt fel, rätt som det är så står man ju där och INTE får igång bilen igen. Åh hatar bilar......

Trevlig kväll igår iaf med gullungarna, trots allt problem och donande med bilen... det var snällt av brorsan och hans kompisar att komma och eskortera mig hem, de körde efter ifall att något skulle hända. Vilket det inte gjorde lyckligtvis :)

Annars har det varit en bra dag förutom oron för bilen då, ett trevligt biobesök blev det :)
Har ont i nacken dock... tror det är sen igår när vi tippa med skotern, körde huvudet i backen, tur det inte var så hårdpackad snö...  Ikväll blir det Beck om jag orkar hålla mig vaken, har ont i huvudet också när jag liks håller på och gnäller :P Har typ inte ätit nåt på hela dagen... slängde i mig en Pan Pizza nyss, nyttigt värre men va fan...
lär slinka ner nåt annat onyttigt också misstänker jag. Till veckan får det fan bli skärpning med träningen... och maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0