Du gör det lite lättare...

"Storhandling" idag med min darling, va glad att jag inte kallar dig nåt annat... iofs är du ju en klenis, det såg jag ju bevis på när du inte orkade köra kundvagnen ute till bilen... Så ska man ha nåt gjort får man banne mig göra det själv. Sen lurar människan mig innan när vi står i kassan och jag packar mina varor medans han betalar sina... jag frågar "Är detta vår vagn?" "Ja det är det" får jag till svar... likt förbannat så är det inte det utan den tillhör två tanter i kassan bredvid... fatta hur dum man känner sig! Dessutom så har han vår vagn bakom sig i kassan vilket alla vet att man inte ska ha utan att man ska styra på den framåt så att de bakom i kassan kan börja packa upp sig varor på bandet. Så han skulle försöka klämma förbi vagnen men fastnade! Jag höll allvarligt på att dö av skratt!! Så jävla typiskt dig... Men älskar dig ändå babe... Du gör alltid dagarna lite ljusare :) Å tack för hjälpen igår... visste inte vad jag skulle göra...

Jag brukar kladda ner papper
med alla mina ord
berätta alla känslor som ständigt
gömmer sig i mitt hjärta
och jag vill kasta ut alla känslor som gör ont

Jag brukar kladda ner om mitt psyke
om allt i mitt liv
om det här livet
som ofta gör så jävla ont

Mina känslor dom stormar
och lika gärna hade havet
kunna ta emot stormarna
som river i mitt hjärta...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0