Bye bye finne

Nu ger jag upp alltså, jag orkar inte mer! helt ärligt så spyr jag snart på skiten. Nu har jag gjort mitt bästa och räcker inte det så får jag väl göra ännu bättre sen men inte just nu... denna fördjupningsuppgift måste jag nog säga ändå varit den svåraste vi gjort hitentills, om det beror på ämnet eller om det bara är för att det inte finns någon motivation det vet jag inte, en blandning kanske...

Igår schäppa vi iväg finnen upp till den karga vildmarken, men det kändes ändå inte lika jobbigt som med V, finnen hon vet jag ju att jag får träffa igen... särskilt nu när hon måste kommer ner och hälsa på ;) Det blev ett annat slags adjö på nåt vis, men det är klart att det känns tomt. Men nåt jag faktiskt är förvånad över är att det är så många som inte är härifrån stan som ska vara kvar över sommaren :) Så totalt ensam blir man ju inte, synd bara att de flesta kommer att jobba så mkt... vill inte jobba eg men måste ju, ursch å fy betalade räkningarna i morse... det sved kan jag säga... tänk om man kunde hitta ett par byxor som hela tiden hade sedlar i sig så fort du stoppade händer ner i fickorna, det hade varit grejor det. Drömma kan man ju alltid :P Men men... på nåt vis får det gå. Får bli Spara istället för Slösa, inte för att jag är så mkt Slösa annars heller men... you know what I mean...

Inatt slapp jag sova ensam, synd bara att natten gick så fort... haha snoozning typ 4 gånger hjälper inte när man ska upp till jobbet. Sedan sov jag som en prinsessa 3 timmar till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0