Finally done...

Nu är äntligen den trååååkiga hemtentan klar, tänker inte lägga ner en minut till på att studera den och se om jag gjort nåt fel osv. äre nå fel så äre det... Jag kan ju inte säga att jag njutit av dessa två dagar precis, de har varit ett helvete, nog för att det har gått men det har gått väldigt trögt och har varit väldigt tråkigt. Det är svårt att skriva nåt bra när man inte känner sig speciellt intresserad eller motiverad. All min motivation till skolan är borta just nu... längtar till sommarlov så att man får komma tillbaka till hösten med nya krafter. Men ännu äre ett par veckor kvar, av vadå? jo FÖRDJUPNINGSUPPGIFT joy oh joy... not.

Nä nu ska ja ta å se senaste avsnittet av Grey's så att jag kan se det som är på tv ikväll, tack M för att du är så snäll å tar hem fast man inte får :P

Kommentarer
Postat av: -

Alltid för dig:) Bara att säga till ifall du vill ha ngt mer, jag antar jag måste fixa ganska mycket åt dig innan sommaren så du har så du klarar dig:)

2009-05-14 @ 15:53:33
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0