In your arms...

Man ska aldrig snacka om "Gud det va så länge sedan jag var sjuk" för det är då det händer, så ja, jag är sjuk... har varken ont i halsen eller är snuvig men har ont i kroppen och svettas som en galning (feber antagligen, har ingen temp för å kolla) Så har mestadels spenderat dagen i sängen, mamma kom hit en sväng, diskade bort allt sedan i lördags osv. vilket var jättesnällt gjort :) Jag hoppas att detta går över snart för har verkligen inte tid med att vara sjuk, jag måste sätta igång med fördjupningsuppgiften... skönt dock att jag kan göra det mesta hemifrån. Ska börja lite lätt imorrn o skriva lite...

Sen hade jag en ängel idag som gick och köpte Alvedon åt mig eftersom jag på något vis lyckats käka upp alla jag hade, det var jättesnällt gjort, helst hade jag velat att han stannat hos mig förevigt och bara hållit om mig inatt men för det första vill jag inte smitta honom och för det andra vet jag att han måste upp å jobba imorrn, så släppte iväg honom även om det var svårt, det var extra svårt idag... har ingen aning om varför men så var det iaf, det går inte att förklara för er hur trygg jag känner mig i hans armar... vet inte ens hur jag ska förklara det för honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0