It's hard...

Senaste veckan har varit helt upp och ner, enda dagen har jag känt mig frisk för att sedan dagen därpå ligga i hög feber, skitkonstigt har det varit och känner mig inte helt 100 än, känner mig slut för ingenting och allmänt svag, särskilt i benen. Ja nån svininfluense verkar det inte vara som jag har fasat för senaste dagarna iaf men en riktigt konstigt "förkyldning" är det... annars så har dessa dagar varit bra, har haft sällskap och vi har hunnit med en hel del ändå, särskilt senaste dagarna. I fredags var vi hundvakt till världens finaste hund Eros och vi drog upp till Skorped för att hälsa på, en mkt trevlig dag :) Igår var vi en sväng på Örnexpo, en besvikelse måste jag nog säga, inte alls lika bra iår som förra... hittade självklart nåt att köpa ändå, guess what? en väska såklart! :P Min svaga punkt, väskor och skor. Träffa Johanna en sväng framför stora scenen också och lyssnade på Pauline, som verkligen överaskade mig! Hon var rikigt bra :) Vet att jag gillar hennes Running out of gas som spelades en del för några år sedan så...

Sen dagen har varit skön, härligt lång morgon för att sedan rusa upp för att fara iväg hem till mamma. Det är konsigt hur man uppskattar mer att komma hem nu än förut, det känns som annorlunda på nåt vis. Och jag gillar verkligen hur min relation till brorsan har blivit sedan jag flyttat, förut kivades vi jämt och ständigt... nu är vi mer som, ja kompisar typ och det är jätteroligt :) Passade iaf på att tvätta bilen och göra den fin, hade en liten hjälpreda som tittade på, grannpojken ;) Vi käkade middag och satt bara och pratade och sedan drog vi hemåt. Till en KRIGSZON! Hatar när det ser ut som det gör nu, har plockat upp och bort en massa men det ser fortfarande ut... ska ta resten imorrn. Gillar inte att städa...suck.

Det värsta som finns är att göra en vän besviken, men ibland har man inget val... Det är så svårt att sluta lyssna på vad alla andra vill, men jag måste börja lyssna till mig själv och göra det som gör mig glad, livet är för kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0