Medans jag sov...

Gud vet egentligen inte vad jag ska skriva här... det har hänt så mkt senaste dagarna att om jag skulle ta med allt så skulle ni få läsa i flera timmar. Men jag kan säga som så att det har varit fantastiskt bra dagar iaf, och att jag mår riktigt bra, bättre än vad jag gjort på länge... Det är en svår känsla att förklara, för första gången på länge känns det som att saker håller på att vända åt det bättre. För första gången kan jag riktigt tro på det goda i människor, att det finns de som är genuint snälla och omtänksamma, som fattar vad som är viktigt och som kan se in i ens själ. Det är samtidigt en kuslig känsla när man förstår att den andre personen fattat så mycket mer än vad du egentligen har sagt med ord. Det går inte att beskriva... Som om mina ögon skulle kunna avslöja de djupaste av hemligheter och känslor, vissa av dem undangömda och låsta med en bortkastad nyckel. Som om personen smugit sig in i mitt innersta medans jag sov...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver väldigt bra.

2009-05-04 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0