Fell in love with a fairytale...

Jaha då vare söndagkväll igen och det känns som att helgen bara blåst förbi, men det sägs ju att det går fort när man har roligt så ;) Nämen det har varit ett par trevliga dagar, det var skönt att känna i fredags att tentan var inlämnad och seminariumet avklarat, vilket var ganska så simpelt eg, fattar inte varför vi ens skulle ha det... På fredagen träffade jag gruppen en sväng, sedan följde jag me Madde som klippte sig och sedan blev det en fika med M på stan innan jag for hemåt till Bäpa och firade min styvpappa, käkade tårta självklart :) Självklart blev jag kvar där längre än jag planerat men men... sedan for jag in till stan igen till en myskväll framför tvn med en bra film, 9 millimeter som jag inte sett på evigheter men som jag tycker är skitbra, och böla gjorde jag också... as usual. Tur man har nån som tröstar hehe :) Lördagen var mkt trevlig, hade hem några för att se Eurovision och JA rätt låt vann! Norges låt är kanon och den sätter sig på hjärnan direkt, iaf på min. Men detta är första året alla mina favoriter varit i topp 3, Norge, Island och Azerbajian. Sverige kom på en hedrade 21a plats, hur gick det med "I år kommer vi att vinna?" som vi alltid kör med för att sedan bli besvikna, face it vi kommer inte att vinna igen på länge.

Idag har det varit en skön dag med sol och värme, en uppfriskande cykeltur som tog bort alla krafter om det nu fanns några sådana med en jävla backe som jag inte tog mig uppför... ska inte skylla på växlarna utan det handlade nog helt ärligt om kondisen, den är ju inte på topp precis... inte för att den är dålig, gud nej det finns de som har värre än jag men jag och backar vi går bara helt enkelt inte ihop. Så lagom roligt när ens kille cyklar brevid hur lätt som helst på sin 21 växlande sak när man går uppför backen och pustar, styrandes sin 3 växlade :P

Och ont i kroppen har jag, cyklanet gjorde det inte bättre... fattar inte varför, jag har aldrig ont i alla leder som finns på kroppen... det kan inte ha att göra med den ev allergireaktionen jag hade i torsdags då hela jag var rödflammig, det röda har gått bort men inte värken som kom i fredags... fingrarna och handlederna gör ondast. Men men det går väl över...

Nu ska här sovas... måndag imorrn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0