VG!!!

Idag känns det faktiskt mycket bättre i kroppen, känner mig fortfarande rätt mosig men helt klart på bättringsvägen... wierd alltihop eg, måste vara nå mysko virus :P Och dagen kunde ju bli bättre än att vi fick veta tentaresultatet på juridiktentan, trodde helt ärligt att jag inte skulle klara eftersom jag tyckte efteråt att jag inte motiverat tillräckligt osv. men jag fick VG!!! fatta vilken chock när Maria sa det! Trodde först inte på henne utan var tvungen att kolla med egna ögon och JA det stämde! Så jäkla glad alltså! :D Ingen omtenta sista veckan i skolan!!! bara lämna in fördjupningsuppgiften :) fast inte så bara eg... har försökt börja idag och måste säga att det går trögt...suck. Men men nåt blire väl av det hela :P

Nu har L åkt hem till sig, känns tomt.... som vanligt... kan ligga förevigt och borra in ansiktet i hans tröja och bara andas in honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0